BC - live the dream

"Och så tar vi och hoppar fram lite med stjärten"

Kategori: Jobb

Nu är första besöket hos en manlig gynekolog avklarat. Eller jag har ju varit hos en innan men han undersökte bara mina bröst..
Ärligt talat kändes det mer intimt då än nu när han kolla in min f'***a!
Det enda jag oroade mig för nu var att han skulle känna min hemska fotsvettslukt för jag låg med högerfoten rakt i hans näsa....Han sa inget iaf.... Det roliga är, iaf de gånger jag är hos gynekologen, så har jag en tendens att lägga mig för långt bak i stolen.. Varenda gång jag varit där så ber dom mig att komma lite längre fram ( inte nödvändigtvis med ordet "stjärten") Han gjorde ultraljud och konstaterade att jag hade två äggstockar och en cysta på den ena... Men den var inte farlig sa han. Det känns bra så nu ska han bli min årliga gynman!
Vid Fridhemsplan upptäcker jag självklart att jag glömt att knäppa kjolen....som vanligt.... Jaja! Ingen skada skedd vad jag vet....

Puss och kram! Nu ska jag åka och tömma min källare i Högdalen!

Gissa vem

Kommentarer

  • helenita säger:

    oj oj du så rolig.. glad för din skull att du hitta ett ställe där du känner dig i trygga händer..

    2009-08-27 | 13:30:50
  • Anonym säger:

    jag blir ju äcklad av dom där bilderna, vilket är helt sjukt i och med att det är så det ser ut. varför blir jag det?

    2009-08-29 | 18:24:54

Kommentera inlägget här: