BC - live the dream

Heeeeeeeeelt värdelös!

Kategori: Jobb

Herre min skapare!

Igår var jag på höstens första aerobicspass....Asså, jag var huuuur dålig som helst...
Jag trodde ändå att man hade lite koordination med tanke på att man kört några gånger förr...Men jag var sämst...Av någon anledning valde jag att ställa mig typ nästan längst fram ( Man ser lite bättre där tyckte jag). Dansaerobicspass på sats är faktiskt ganska avancerade mot dom man har kört i högdalen ( inget ont om högdalen, det ärfortfarande det bästa pass jag gått på).....Hur som helst så stod jag och kliade mig i huvudet den mesta tiden... Jag lovade mig själv att jag skulle öva på stegen när jag kom hem så att jag kunder sätta dom nästa tisdag...Det blev inte så..

Idag hoppas jag på att få igång elen hemma hos mig....eller oss.....Vi har fan inget kylskåp. det stör mig som fan.
Jag ska ta mig i kragen och försöka göra en del intressanta inlägg här den kommande tiden... Verkar iof inte som att någon läser den längre.... Men jag har lagt in sidan som startsida i min dator....

Pusselipuss...

Jessica den .......

Kommentarer

  • helenita säger:

    jaaa mer inlägg!!

    2009-08-27 | 09:32:10
  • johanna säger:

    nej jag har försökt hålla liv i den här pissbloggen med lite inlägg, men ingen läser ju skiten. kul att du gör ett försök!

    2009-08-28 | 08:07:21
  • Lillan säger:

    Faan va kul:)

    2009-08-29 | 21:32:11

Kommentera inlägget här: