BC - live the dream

på tal om efterrätter

Kategori: Jobb

så var min kaka godare dagen efter, jag lovar! det beror enligt mat-leila på att vissa kakor behöver en dag på sig för att smaken och konsistensen ska sätta sig. =)

hur som helst, har nån provat den här?



jag tycker den e smarr iaf, även om jag har förstått att hemmabakat alltid ska vara godast.

nu ska jag gå upp och käka prinskorvar med dillstuvad potatis!

tjingeling tingeling! BTW, den här är ju rätt gammal, men har ni sett grotescos rättegångsklipp?

hur jävla kul som helst, speciellt om man har sett "juryn" med sandra Bullock och Matthew mcgodiafjadopfnkalhew eller vad han nu heter.




vill du döda ett par minuter så gör det här: http://www.youtube.com/watch?v=5-_jA50rZck



/ jork

Kommentarer

  • Anonym säger:

    stuvade makaroner har man ju hört talas om, men stuvad potatis?

    2009-04-28 | 15:14:32

Kommentera inlägget här: