BC - live the dream

onsdag..... snart helg igen...

Kategori: Jobb

Herregud vad jag längtar tillbaka... sol bad, god mat, drinkar o bara njuuuuuuuta.... åååhhh.....
jaja man får trösta sig med att det snart e vår o sommar o det kommer att bli underbart!!! dom har spått att det ska bli en riktigt bra sommar i år.... YES säger vi.... se nedan o dröm er bort..............



FYFAN! kommer ni ihåg? åh min lilla pärla....känns lite sorgligt faktiskt!



joyo: kommer du ihåg hur stolta o nöjda vi var öer det här kortet? hahah helt galna va vi... " åhååååhå va fina o söta o oskyldiga vi ser ut"...


underbart kort på dej o mej lillan!!!!!!!!!!!!!i lööööööve it....

HOppas ni alla får en skön kväll, själv ska ja sitta här i soffan med min STEN

puss o kram// JEn

Kommentarer

  • johanna säger:

    ush när jag ser sånna kort ångrar jag att jag klippte av håret.. det är så fiiiiiiiiint med långt hår ju!

    2009-04-15 | 20:59:20
  • jh säger:

    det växer foooooooooooort

    2009-04-16 | 08:40:26
  • Lillan säger:

    Ja d växer ut,, du passar ju såå sjukt bra i kort så du behöver inte bekymmra dig..

    Fyyyyfan,, å det var inte igår men åkte den skönheten och lyssnade på öronbedövande musik..d var tider d...

    2009-04-16 | 14:01:50

Kommentera inlägget här: