BC - live the dream

Min kista skriker.....

Kategori: Jobb

Nu e man hemma i Sthlm igen. Kom hem igår kväll... Kändes konstigt och deprimerande att gå upp i morse... men jag gjorde det, gick ut, ångrade mig och gick tillbaka hem! Härligt med eget arbete!

Jag vet inte hur det är med er men jag har käkat sjukt mycket skit under påsken.. Känns som omkretsen kring midjan har ökat med 10 cm...om inte mer..

Nu har jag tro´t eller ej, sökt in till lite olika skolor. Har väl ingen lust egentligen men anar att det blir svårt att komma vidare om jag inte kör lite till...Aja, vi får se! Kanske ett mirakel sker snart och någon ringer på och erbjuder att jobb!!

Nu kurrar min mage att den vill ha käk.... Jag måste bara kissa innan annars händer det nog en olycka!!!
PK JH

Jorken?! Hur har det gått med jobbet??

Kommentarer

  • jork säger:

    jävla skit... jag vet inte, dom ska höra av sig senast imorn men det känns inte som att dom tycker jag är så het längre. vi får se! hålla lilla tummen vettu!

    2009-04-15 | 14:18:06

Kommentera inlägget här: