BC - live the dream

Lägenhetsspan

Kategori: Jobb

Mörsning körsning!

Har span på två lyor via HSB, har plats 2 på båda så det ser jävla ljust ut. Antar att det är samma lirare som står före mig på båda. Den en aligger på bergsunds strand ute vid långholmen, först tänkte jag att det är fett off.. Men det ser jäävla nice ut att bo vid vattnet, det var ju inte igår lixom.



har inga bilder på hur det ser ut inne. båda lyorna är rivningskontrakt så det blir ju temp tills basse flyttar ut från ringvägen, eller jag hittar nåt bra förstahands.

den på Östgötagatan verkar ligga ner mot vattne tockså typ, nr 74.



Det är porten nere vid bron.

Men okok jag ska inte tänkta för mkt på det här.. har ju inte ens nåt jobb än.


Nu drar jag och klättrar med Astrid! Lisa, var det middag hos dig ikväll eller var är vi? Elin?


Tjingeling tingeling! / jork













Kommentarer

  • Lillan säger:

    Hörrdudue..faan va mysigt med nära till vattnet,, då blir d sommar häng:)

    2009-04-06 | 09:58:10

Kommentera inlägget här: