BC - live the dream

Tisdagkvällar...

Kategori: Jobb

Godmorgon! Och tack för igår, det var jävligt trevligt. Dom kunde kanske dra ner volymen lite. Det skrämmer mig att vi alla klagade på det, för ni vet vad det betyder...
Hur som helst så har vi ju diskuterat om det bara var rykten att desperata börjar på tisdag (eftersom Lillan inte kan ses som en säker källa..; )) Men nu har jagkollat upp det och hon har faktiskt rätt! Det börjar på tisdag. Här kommer lite om vad som händer:
Susan träffar sin ex-man på en profylaxkurs och får veta att han har gift om sig och väntar ett nytt barn. Lynette får reda på vem som är ansvarig för branden på Ricks restaurang. Bree vill att Orson ska överlämna sig till polisen.

Så nu till den stora frågan; Var ska vi vara? Bjuds det fortfarande på fika, eller blir vi för feta av det?

Hejsvejs!!
/Ella

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Skulle JAG vara en osäker källa;)??? nÄÄÄ,, Vill oxå passa på å tacka för igår,, hade d über.. Vknade såklart med huvudvärk imorse,, hur lyckas man,, 2 groggar å 1 glas vin,,, va faan..å volymen var rå hög...

    2008-09-28 | 20:38:39
  • jen säger:

    vi skulle väl vara hos jessi eller??

    2008-09-29 | 08:09:36
  • jen säger:

    riktigt trevligt var det men ja undrar om det bara var vi som var gamla o reagerade över den höga musiken jag hoppas även att de yngre omaka sällskapet mittemot oss oxå tyckte ´det...äh what the f*** bara inse att VI E GAMLA hahahahahha

    2008-09-29 | 08:41:37
  • jh säger:

    Jag hör ingenting på vänster öra

    2008-09-29 | 08:49:18
  • emmet säger:

    ja, skulle vi inte va hos jessi?? jenny; har du fått svar om växtvärken? Frågade Gurra igår å han sa nej. Å ska vi fira dig på fredagen?? för då bokar jag biljetter till öret på lördagen. pussar

    2008-09-29 | 09:57:03
  • jh säger:

    jo, vi är hos mig. Jag bjuder på lite kvällsfika... Kom nyktra!!! Det finns badkar nu för den som är skitig!!

    2008-09-29 | 11:45:40
  • jen säger:

    118100 säger att växtvärk har man oftast i benen(skellettet) och om man har det i annan kroppsdel borde man kontakta sjukvården. Efter puberteten slutar värken att förekomma!



    hahahhahahahaha,

    Ja, vi firar mig på fredagen så emma du kan boka biljetter!!!!

    2008-09-29 | 12:00:56

Kommentera inlägget här: