BC - live the dream

Strangers....

Kategori: Jobb

Skulle kolla på "The Strangers" igår. Kryper ner i sängen, helt solo här i Linköping. Trycker på play.... Bara för att trycka på stopp en halvtimme senare. Riktigt läskig film, men anledningen till att jag tyckte den var så läskig kan ju ha o göra med att originalet är sjukt läbbigt.. Så då satt jag bara och väntade på att dö av skräck hela tiden.
Så när det började bli läskigt stängde jag faktiskt av. Shit, det skulle aldirg ha hänt för tio år sedan. Men alltså, det är inge kul att bli skiträdd själv. Det e en annan grej när vi tjejer är grupphysteriska. Men att ligga själv och börja höra en massa ljud från köktet är inte lika kul =)

Har fått lyan i Linköping nu och den är råmysig! Eller råmysig är väl att ta i, men mkt bätte än jag trodde och det får lätt plats ett par madrasser på golvet! Gör mitt bästa för att "tjejifiera" placet också med ljus osv. Så närhelst det passar er får ni ta en roadtrip till Linköping så gör vi stan! Är faktiskt bara 20 mil hit och det kör ju Helle på en 30 minuter... Helgen 11/12 Oktober skulle passa mig grymt för då är jag ledig söndagen.. Eller Jenny, vill du att vi firar dig den helgen?

Todelooo /Jork

Kommentarer

  • jh säger:

    Kan du inte ta en bild o lägga upp här??

    2008-09-22 | 12:47:03
  • Lillan säger:

    Skulle aldrig våge göra d där själv?

    2008-09-23 | 12:59:24

Kommentera inlägget här: