BC - live the dream

Prinsessan på fjärten

Kategori: Jobb

Somnade 2130 igår.. Vet ni hur skönt det var?? Hade egentligen planer på att vara uppe länge och köra ett filmrace på datorn. Men när min dator brytit ihop för tredje gången och visat upp "the blue screen of death" så gav jag upp.

VAD ÄR PROBLEMET? Den har ju precis varit på rehab och bytt moderkort och hela skiten.

Den snackar om att jag ska kolla att allt är installerat rätt. Jaha, det verkar ju skitenkelt. Hur fan ska jag veta hur man kollar att alla skruvar sitter som dom ska? Ser jag ut som någon jävla IT-expert eller? NEJ! Men det gjorde däremot killarna som precis fixat min dator. Tack för hjälpen! Verkligen... Ni vill bara att min garanti ska gå ut era jävlar....


FAN! // Johanna






Kommentarer

  • Lillan säger:

    Fy faan va irriterande, jag skulle bryta ihop om min dator la ner.. känner med dig hjärtat.. it snubbarna borde faktiskt komma å hämta din dator hemma laga den IGEN å köra tebax med den,, bara för att dem har gjort ett pissigt jobb.

    2008-10-02 | 09:56:06

Kommentera inlägget här: