BC - live the dream

Packattack!

Kategori: Jobb

Nu när jag håller på och packar har jag insett hur mycket skit man har hemma. Den här skiten består till 70 % av kläder. Dessa kläder består i sin tur till 80 % av plagg man aldrig använder. Det är helt otroligt hur mycket man har men aldrig använder, men fortfarande inte kan slänga. Istället släpar jag med mig det till Linköping, för där får man säkert användning för den där toppen man inte tittat åt på fem år. Säkert.

Det här med Skype alltså... Pratar ju mycket med Martin där och det är hur bra som helst! Att man kan snacka gratis via datorerna med någon som är på andra sidan klotet är grymt. Fattar ni vad det skulle kosta om man bara skulle ha mobilen som livlina?

Googlade det här med långdistansförhållanden och folk verkar tycka rätt olika. Många säger "det e luugnt" men då är det personer som bor 5 mil ifrån varandra. Buhu. Det var verkligen distans.

Nej nu ska jag gå och köra lite "Booty express". Emma, du sålde in mig på det där.

Todeloo / Hanna

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Det där med kläder stämmer nog in på oss alla,, efter att jag praade med dig i söndags tog jag en liten rajd i garderoben.. å vips så hade jag en överfull papp-påse från ikea färdig å bäras vidare för systerlig delning hos föräldrarna.. varför gör man inte sånt här typ 1ggr var 6:e månad,, d behövs ju faktiskt :)

    2008-09-16 | 09:31:46

Kommentera inlägget här: