BC - live the dream

Om friday!

Kategori: Jobb

Har hyrt in lite dansare och så för att vi ska komma i stämning. Sleepy kommer även att vara DJ, Ingvar Oldsberg är värd, kände att det var en bra mix mellan gammalt och nytt. Fri bar naturligtvis, bartender crew från Gondolen och Skrapaen (Dock ej Tommy). Har slagit in väggen till grannen så att alla får plats ordentligt. Nya möbler och soffor från Mio så alla kan vila klorna. Limo tar oss in till stan. Vad gäller mat så har jag ordnat med catering från Ulla Winblads och Grand Hotel, inget är gott nog för mina vänner! Om det tar slut finns en balja bål och snacks.. Kommer även ha digestive med brie framme för den som är på plats i tid. Sen går ju alltid tuben om Limon är sen.

Ta nu på er nåt glittrigt så dansar vi sönder natten på Ambassadör. Känns som ett lagom neutralt ställe? Gäller fortfarande medlemskorten där? Och i sånna fall kanske Lisa eller någon med kort kan ta min syrra under sina vingar så hon kommer in?

Så här någonting tänkte iaf jag se ut...




Juste, folk kan givetvis ta med sina pojkvänner om dom känner för det!

Pusselipuss / Jo to the ho

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Å om man inte har någon får man ta med valfritt sällskap lr?:)

    INte för att det någonsin skule hända men utifall att:)

    2008-09-11 | 09:36:52
  • Lillan säger:

    Jag lääär ju ha på mig någe med glitter på... jobbar playstation bara så att du veat.

    2008-09-11 | 09:37:23
  • lärk säger:

    Absolut, jag tar lillsyrran under mina vingar. jag kommer lite senare till dig, ska på middag först!

    2008-09-11 | 13:40:12
  • Anonym säger:

    ok, tänkte dock att vi skulle dra vid 2230 så det inte är kaos i stan. vi är ju rätt många och det blir ett porjekt att få in folk hur vi än gör. så att gå i tid kan underlätta

    2008-09-11 | 15:28:15
  • elin säger:

    grym klänning, får man låna nån gång eller?

    2008-09-11 | 15:53:43
  • Anonym säger:

    köp din egen dude...

    2008-09-14 | 10:01:55

Kommentera inlägget här: