BC - live the dream

Ögonfransböjare= livsfarligt

Kategori: Jobb

Ok!
Imorse hände det som man typ fasat för...
Skullle böja upp ögonfransarna lite lätt sådär innan skolan..... Helt plötsligt är sminkväskan på väg att ramla ner från gandfatet...Ist för att använda den han jag har fri går det av bara farten och jag rycker bort handen från ögat för att greppa tag i sminkväskan innan den kraschar... Grejen är att jag öppnade inte upp ögonfransböjaren innan så det var säkert en 15 fransar som åkte med...Tog ett tag innan jag faktiskt vågade kolla mig i spegeln för jag trodde verkligen att det skulle synas ordentligt...Det var såååå många som rök...MEN det syns inte så mycket...Fy farao!!!

Jag o Chrille drar till Egyptien över nyår... Känns bra och varmt och bra och varmt och bra och varmt...
Idag ska jag klippa mig efter plugget.... Hon måste fan rensa ordentligt... Blir väl kortkort igen bara för det
...
Hej he!!/ Jessica

Kommentarer

  • helena säger:

    aj aj aj

    2008-09-11 | 11:31:38
  • jork säger:

    Härligt! men var ligger "Egyptien" egentligen?

    2008-09-11 | 15:27:02
  • Anonym säger:

    haha! egyptien?? akta fransarna

    2008-09-11 | 15:55:28
  • Lillan säger:

    Oh, ajajaja,,inte coolt...egypten damn it hur nice som helst..

    2008-09-12 | 13:18:55

Kommentera inlägget här: