BC - live the dream

Man ska ha tjööörkort

Kategori: Jobb

Jag har hur sugen som helst på att köpa bil.. Har lånat här på jobbet en del när jag åkt ut på jobb. Gud vilken skön känsla det är att skrämma skiten ur kossorna när man bränner förbi i 120 knyck. Jag vet att dom pratar skit bakom min rygg när jag åkt vidare... "... Det där måste vara en sån där dryg stockholmare bakom ratten... Eller hur Bo.."
"Muuuuuuu"
råmar dom instämmande till svar.

Mitt enda problem är det här med försäkringen... Måste man ha en sån? Kan man inte bara skita i det och ta smällen när man krockar? Jenny kan du styra det åt mig? Och kan du be Ene skriva upp mig på väntelistan till nån sån där bil dom har i "Fast and the furious". Gärna med en Paul Walker till.

Mvh, Johanna

Kommentarer

  • jen säger:

    hahahha du e rolig du, visst du behöver inte ha ngn försäkring men då måste du ha bilen avsttälld o händer det ngt då å det är ditt fel då e du KÖÖÖÖÖRD!!! kom igen nu joyo köp en bil o känn på friheten bakom ratten JÄMT!! förresten an inte lova dej exakt en sån bil men våran fina stylade VOLVO e till salu... kompispris!!!pycsh....

    2008-09-29 | 21:27:04
  • johanna säger:

    hmmm... vad e det för volvo? har du nån bild? kostar?

    2008-09-30 | 12:53:33

Kommentera inlägget här: