BC - live the dream

Let the good times roll

Kategori: Jobb

Jag har precis käkat den godast wooken ever till lunch. Jag är mätt som en fään!

I dag är jag sjukt opeppad på att jobba... Vill bara gå hem och slappa! Men det får man väl förr eller senare.. Jobbar dag den här veckan, wohoo! 8-17 vilken grej.. Brukar ju klaga på att jobba kväll men nu känner jag att jag hellre skulle göra det.. Nästan iaf.

Har skickats ut på nåt självmordsuppdrag i nån håla i närheten på eftermiddagen. Nån brud som heter Lena PH och jättegärna vill vara med i tidningen. Hoppas hon har på sig nåt slampigt iaf så det blir en bra bild. Det är såhär man förändrar världen tjejer!

Ska spinna efter jobbet.. Kommer avlida.. Senast ångrade jag mig så fort jag trampat igång. Neeej varför tänkte jag.. Problemet är ju att man inte bara kan dra. Man kan inte hoppa av cykeln och säga att man hellre går och slappar i bastun. Eller? Jaja då får man iaf duscha idag och det är ju positivt! Skönt att jag använder gymet som badrum. Har ju ingen dusch i min lägenhet och vill inte duscha i källaren, där finns det både spindlar och ölburkar och säkert en och annan filmkamera. Så worldklass får ställa upp vilket är bra eftersom att jag måste gå och träna så fort jag vill duscha.

Så flytten till linköping har inte bara gett mig möjligheten att träffa östergötlands egen PH. Det här även förbättrat min hygien. Good times.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: