BC - live the dream

Joder...jag är 25!!

Kategori: Jobb

TACK snälla för erat paket, det har kommit ett idag på mig dag tack tack tack. Nu sitter jag här med era foton i handen med tårar i ögonen och blandade känslor av ledsamhet och glädje..jag saknar er så mycket en dag som denna! Jag är gammal! Jag ska möta Anna nu om en stund och köp mat. Vi ska göra smörgåstårta till förrätt och Flygande Jakob till huvudrätt. Sen ska Max göra lite cocktails! Det kommer bara lite folk det blir nog mysigt! Jag ville bara säga TACK och att jag älskar er och tänker på er idag! Önskar att ni var här! Puss Hilda

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag önskar också att jag var där. istället är jag här, i n-köping. herre gud, vart är verlden på veg (som vi säger i sthlm)

    2008-09-17 | 19:25:25
  • Lillan säger:

    Saknar dig med... (due e inte gammal, d e nu d bästa börjar:)

    2008-09-19 | 09:27:09
  • Lillan säger:

    (inte för att jag vet men jag antar:)

    2008-09-19 | 09:27:25

Kommentera inlägget här: