BC - live the dream

Jag ska skaffa mig en hobby. Ja det ska jag!

Kategori: Jobb

Jaha, då var det måndag med allt det innebär (inte så mycket om man tänker efter, förutom att det är långt kvar till helgen) Jag sitterhär i skrivande stund i en alldeles underbart nystädad lägenhet. Jag ska erkänna att det troligen aldrig har varit så rent! Det doftar tamefan som en tvålfabrik. Underbart! Detta mirakel som har hänt är för att jag troligen ska få den här lyan såld snart. Nu gäller det att inte skita ned bara.....

jag vill skaffa mig en hobby. Och det ska jag. Sticka ska jag göra. Jag funderar på om jag ska ge mig på det svåra direkt och typ sticka mig en tröja. Det vill jag. Men jag kanske ska värma upp med en halsduk för det kommer ju behövas i dessa årstider. Känner jag mig själv rätt så kan det hända att det blir en halsduk...ska nog inte hoppas på mycket mer än så. Nu ska jag dricka kaffe och ta mig en catch-mini. Ja det ska jag!

Hejsvejs! /Elin

Kommentarer

  • johanna säger:

    Det verkar som vi går i hobbytider! Själv hade jag tänkt att damma av mina gamla penslar och måla ett mästerverk eller två, inspirerad av de vackra träden utanför som jag är. Ja det är jag. Klivit på snusen igen? Bra där.

    2008-09-29 | 17:06:06
  • Anonym säger:

    åh vad härligt kan vi inte alla börja med det så syns vi en timme innan desperata varje tisdag o stickar tillsammans o berättar våra bästa knep!!!

    2008-09-29 | 21:28:10

Kommentera inlägget här: