BC - live the dream

??????????????????????

Kategori: Jobb

Jaha, då var det måndag igen då...var rikigt tufft att gå upp idag jag snoooozzade i 75 min, helt galet, det var nog rekord från min sida, det bara gick inte att gå upp! kan det bero på att hösten börjar att närma sig?

sitter på jobbet och har precis haft lunch..idag har ja e sån dag när jag önskade att jag hade ett iq befriat jobb,
typ sitta och lägga i brev i kuvert hela dagen och för resten av livet.nej inte rikigt så kanske men allvarligt jag får sån jädrans prestationsångest... sitter nu på upplärning med massa nya saker och könner att jag kommer aldrig kunna skiten!
fan ja får panik, jag hatar att inte KUNNA!, det värsta är, visst jag kommer låra mej mkt mer och så men man blir fan aldrig fulllärd! det är ju helt sinnesrubbat!!!!

hoppas ni alla mina underabar kärleksblommor har det bar o inte lider av samma ångest som jag gär just idag för idag är det fan inte roligT!!!

PUSS O KRAM/JEN

Kommentarer

  • jen säger:

    ursäkta alla felstavningar... jag var lite upprörd..

    2008-09-15 | 13:07:56
  • jh säger:

    jag ska precis redovisa mina parafraser... Inte så kul det heller// JH

    2008-09-15 | 13:17:28
  • lärkan säger:

    Inte kul för dig gumman! själv ska jag vara på min praktik den här veckan men ligger hemma med feber, ont i halsen o värk i kroppen...det suger oxå!!

    2008-09-15 | 13:52:38
  • Lillan säger:

    Är helt med ang iq befriande jobb Ibland,,, bara sitta å göra samma rärelse i en hel dag lr en halv iaf för sen har man väl tröttnat...

    2008-09-16 | 09:33:28

Kommentera inlägget här: