BC - live the dream

Chicas!

Kategori: Jobb

Tack för igår.. Det var hur trevligt som helst! Och när var vi samlade allihopa senast egentligen? Mer sånt... Måste säga att jag är lite impad över att ni bara köpte en BIB, trodde ni drack en var. Ser ni vad lite vi vet om varandra!

Om nästa helg då.. Det vore kul med singstar så att vi en gång kan avgöra vem som är nästa idol i vårt gäng. Meningarna går ju isär på den punkten. Så Elin eller Lillan, kan ni göra ett ärligt försök att styra PS och spel, mics osv? Och Lillan, du vet vad mer jag ville att du skulle styra som inte hade så mkt med sång att göra...? N'oubliez pas! Anywho, tänkte höra av mig till grabbarna också så vi blir ett gäng. Gött.

Nu ska jag äta stuvade makaroner.

Och glöm nu inte att svälja ordentligt allihopa!

Pis! / Jollan.

Kommentarer

  • jenny säger:

    tack själv det var hur trevligt som helst! Är det på fredag vi kör då eller??

    ÄLSKAR ER ALLA PUSS O KRAM

    2008-09-08 | 09:01:55
  • Lillan säger:

    D var UNDERBART.. Tack så jätte mycket, nu är det dags å styra sådana här grejjer lite oftare. Ska kolla Sing star med Daniel å den andra saken:)det kommer bli fett

    2008-09-08 | 10:46:48
  • helenina säger:

    jag känner mig nykär!!

    jaa det är klart vi ska ha singstar...

    2008-09-08 | 18:09:34
  • lärk säger:

    Tack själv söt. Ni är BÄST!!

    2008-09-08 | 20:10:46

Kommentera inlägget här: