BC - live the dream

Buttplug..

Kategori: Jobb

Sååå.. all denna uppståndelse runt 2:an vart kommer den ifrån?
(Vet att vi talade om detta i lördags men jag känner att jag inte är helt klar ännu)
Är det dominas? D kan ju inte vara så jä..la mycket skönare där, lr e d? För mannen i fråga, kanske men för quinnan..nja jag kan inte riktigt föreställa mig om det...
Är det för å se hur långt mn är villig å gå.. (Kanske ska klargöra att vissa säkert tycker om detta men icke jag)
Det kanske är  för spänningen ska d gå utan att hela han blir ner "poopad" uuack,

Jag tycker iaf att den MAN/POJKE/KILLE som vill lattja i 2:an ska köpa sig en Buttplug å testa om det är så djävulsk nice som de tycks tro att det är..

 

Over & out (for now)

Kommentarer

  • jolla säger:

    hahaha ja de borde prova att ta den i tvåan själva innan de ber nån annan om det. det är jämställdhet!

    2008-09-11 | 15:24:41

Kommentera inlägget här: