BC - live the dream

Bra Intiativ..

Kategori: Jobb

Fick ett underbart förslag berättat för mig av Emma som pratat om detta med Ella, och det var ett så bra förslag så jag blir helt ill mig...
Att vi allihop bokar bord för att gå ut och äta på Faros, Det var ju hundra år sedan vi gjorde d..
Nästa helg fredag eller lördag , någon som inte kan nån av dagarna så går vi den andra..
Det är ju efter löning och det skulle verklig vara såååå mysigt ...
Vi bokar väl bord typ på onsdag kanske så glöm inte å osa annars blir d jobbigt...
vI Kan ju hänga lite där först å sen kanske bara jaa va där;)

mMMM JAG LÄNGTAR

Puss & Kram

Lillan

Kommentarer

  • lärkan säger:

    Superkul, jag ska me =)

    2008-09-19 | 19:04:31
  • johanna säger:

    hmmm jag kanske kan haka, men jag jobbar söndag så då går jag gärna på fredagen.. och då kommer jag nog med bussen eller så typ 1830, så gärna ett bord från 19 eller ngt senare.

    2008-09-19 | 19:42:14
  • jen säger:

    MÅSTE NI ALLTID PRICKA DE DAGAR JAGGÖR NGT MED JOBBET????? sist när ni skulle till landet varjag i göteborg, nu på fredag ska jag ut med jobbet o lördag kommer jag att MÅPISS!!!!!!!

    please......... jag fyller snart år juh,,, vi kan juh vänta??

    2008-09-19 | 21:21:06
  • JH säger:

    JAG KAN INTE PÅ FREDAG....I så fall lördag-... eller varför inte en myssöndag med grekisk mat??

    2008-09-21 | 11:43:39
  • Anonym säger:

    fyfan.. man kan ju inte slösa sina pengar på en söndag

    2008-09-21 | 16:03:16
  • Emmet säger:

    Jenny, proppa i dig en massa alvedon (gör en coctail av treo+resorb e vad jag e hooked på, har funkat dom senaste helgerna iaf.) å sov hela dagen... joyo du kan ju fortfarande gå ut å äta även om du jobbar dagen efter (jag jobbar oxå). å då kan jh oxå. förstår att det inte är optimalt för alla å att man inte vill må skit eller att man vill kunna festa till men det är väl samma sak alla helger? alltid någon som gör nåt. Å det verkar ju vara fler som kan på lördag än fredag. d e iaf vad jag tycker..

    2008-09-22 | 09:49:40
  • johanna säger:

    ok men jag kan tyvärr inte då, jag kan inte sätta mig och käka, dricka vin och ha trevligt och sen ta tåget hem vid 24. så jag ser gärna att vi tar någon annan helg i sånna fall. och visst, det kommer alltid vara någon som inte kan. men jag har flyttat nu och ser verkligen fram emot att träffa er när jag kommer hem. vi kan väl planera in lite längre fram i sånna fall så kan folk fixa sina scheman.

    2008-09-22 | 14:02:09
  • elin säger:

    grejen är ju att göra det nån gång vid löning, annars vet vi hur det blir. Men vi kan ju göra det nån annan gång också

    2008-09-22 | 19:08:08
  • jh säger:

    jag jobbar också dagen efter.....

    2008-09-22 | 19:50:14
  • jh säger:

    Men det är ju inte omöjligt att gå ut och käka fler gånger....

    2008-09-22 | 19:51:43
  • Anonym säger:

    ja jessica holm jag vet att du jobbar och emma också, skillnaden är att ni jobbar i stockholm och inte 20 mil bort. det går lixom inga nattbussar till linköping. och vi vet ju faktiskt själva att det är omöjligt att göra flera gånger eftersom att vi är både panka och oorganiserade.

    2008-09-22 | 21:09:08
  • johanna säger:

    Och om allt det här... Anledningen till att jag blir såhär av allt det här är att jag egentligen känner mig ensam i linköping. jag saknar er, pratar fan inte med någon, träffar ingen och då känns det bara jobbigare att vet att alla ni går ut och har kul utan mig - och med det menar jag inte att alla ska sitta och ha tråkigt bara för att jag har det ok =)

    2008-09-23 | 09:31:11
  • jen säger:

    åh ja tycker det är tråkigt om folk inte har råd att gå ut o äta när jag fyller år... det är ju liksom bara om ca 2 veckor....

    2008-09-24 | 08:03:32

Kommentera inlägget här: