BC - live the dream

ang drömmar

Kategori: Jobb

ja kom och tänka på min dröm som jag hade för ett par dagar sen, vissa drömmar sätter sig verkligen fast och man undrar vad sjutton ska detta betyda?

Mattias friade till mig och det var (inte för att vara allt flr elak) men det var den typ fulaste ringen jag sett!

jag stod där brevid honom med en skeptisk blick, då kom jag tror det var emma gående och hade hört allt och ville förstås se ringen, men eftersom jag tyckte den var så ful så gömde jag undan den lite o det reagerade självklart mattias på.... sen vaknade jag typ,,

men vad betyder det? ngn som vet vad som ska hända när man drömmer ang frieri, ? eller var det bara ytterligare en dröm utan betydelse??

//JEN

Kommentarer

  • Lärkan säger:

    Alla drömmar har betydelse, det är ju en psykisk uppllevelse och bearbetning.

    Frieri betyder kärlek och att få en ring av nån som man känner betyder att den personen som ger dig ringen kommer att ha en stor betydelse i ditt liv. du bearbetar alltså att ni ska bli föräldrar, skulle jag säga..yeeppii!!

    PS jag fokuserar intepå det negativa i drömmar som jag tyder =)

    2008-09-16 | 16:17:41
  • johanna säger:

    ahha jag visste att lisa skulle ha gjort en analys här =)

    2008-09-16 | 18:53:52
  • jh säger:

    visste också att larry skulle va snabb på den

    2008-09-17 | 10:40:14
  • lärkan säger:

    Hi hihi..

    2008-09-17 | 12:49:25

Kommentera inlägget här: