BC - live the dream

tjohoo

Kategori: Jobb

Hodihoooo! Som Master P skulle ha sagt....

Sitter sista halvtimmen på jobbet. Sjukt kissnödig, men av nån anledning tycker jag att jag borde hålla mig. Varför? Kanske tränar jag upp sätesmuskulaturen för att vara väl förberedd när jag blir 60 och har svårt att hålla tätt.

Jenny, trevligt att höra att du gör ett försök.. Trodde jag aldrig. Vart kom den ifrån? Och att jag säger "trodde jag aldrig" är bara för att jag vet att du blir sur då och kanske mer motiverad.

Själv har jag snart tre månader. Vart kom den ifrån? Om jag aldrig ser Martin nå mer ska jag iaf komma ihåg honom som killen som fick mig att sluta röka. Och det är ju inte fy skam.

Fick ett tips av en tjej som jobbar på radion här på jobbet om hur man snor godis ur en automat. Hon hade filmat sig själv och lagt upp det på webben, så jävla kul.. Så jag testade, stack in en gaffel i en sån där automat och pillade ut en kexchoklad. Funkade hur bra som helst. För bra... Hoppas det inte blir en vana. =) gangstern i mig tittade fram direkt.

Ok, nu till lite allvarligare grejer. Lillan ligger på dödsbädden. Förhoppningsvis överlever hon, men om hon inte gör det behöver vi vara hos någon annan på fredag. Någon frivillig? Och tänk på att Jesus antagligen läser det här, så då är det ju bra att framstå som generös och ställa upp med husrum.

Nu ska jag ringa Polisen och höra om det har hänt nåt. Hoppas inte det för då får jag inte gå hem.

Ses snart älskade biatches. / Yohan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: