BC - live the dream

....okej....

Kategori: Jobb

ok allvarligt jag kan inte sluta tänka på den där lilla läskiga tjejen i DHW, hon e helt otrolig... får rysningar....

ok till det allvarliga då.... vet ej alls hur folk känner inför mitt firande,,
Jag e ju inte ute på stan o äter så mkt (det blir mest thaien i sockenplan) för min o mattias del...
så ja e med andra ord inte så haj på restauranger..
Vill gärna att ni kommer med förslag på både mato ställen... MYSIGA... är väl det viktigaste o så klart goooood mat!

Men vi bokar iallfall fredag 081010 kl 20,00....NGR invändningar på detta?
så som sagt
KOM MED FÖRSLAG!!

ha en underbar regnig onsdag...
Imorogn ska vi kolla radhuset.... yeah!!

Puss o slisk
//Jen 6dagar kvar till tant.............

Kommentarer

  • johanna säger:

    inga invändningar!

    2008-10-01 | 16:02:39
  • helenina säger:

    ok jag ska komma på nå bra.. men kan du inte säga vilken typ av mat? afrikansk kanske?? eller indisk är alltid gott..

    spännande med radhuset..

    2008-10-01 | 16:35:45
  • elin säger:

    inga invändningar, föruom att jag inte tycker om indiskt, men jenny bestämmer ju..

    2008-10-01 | 18:12:52
  • lisa säger:

    Bra att d blir fre för då kan jag jobba på lör!

    2008-10-01 | 19:48:20
  • jen säger:

    okej jag har faktiskt ingen idé....emma du har ju koll på det där med mat i stan, kom igen nu :)

    2008-10-02 | 07:37:51
  • Lillan säger:

    Oh , jag är RÅ pepp d kommer bli sweet,libanesikst mat, på Beirut cafe är ju topp.(d är en restaurang å inget cafe)

    #Söders hjärta

    #Lasse i parken

    MIN FAVVO är däremot denna

    http://www.lacucaracha.se/Hit vill jag gå då kan man välja själv efter hur mycket man vill spendera:)...

    /lillan

    2008-10-02 | 10:37:57

Kommentera inlägget här: