BC - live the dream

Middag

Kategori: Jobb

Halloj!

Har gått å funtat ett bra tag på å bjuda över er för att briljera med mina kockskills.... så nu e d dags å slå slag i saken så jag har bestämt att den 8:e november, en lördag, så e ni alla hjärtligt välkomna hem till mig.

tänkte att det vore trevligt å gå en liten runda på stan lite senare på kvällen så vore väl bra å börja ganska så tidigt å kom då fram till att halv sju e en tid som är en bra tid.

Jag bjuder på mat å dricka så du behöver inte ha med något förutom dig själv å lite dricks till servitrisen!

Hoppas att så många som möjligt kan komma!

ja, å just d vore bra å veta vad det är folk är allergiska mot. (gills inte vad man inte tycker om utan det ska typ va att man hamnar på sjukhus om man får det i sig.)


pussar å kramar

emmet 

Kommentarer

  • lillan säger:

    Åh va roligt, räkna med mig, om jag inte fortfarande ligger till sängs sjuk,, men det böör jag vl icke;)

    2008-10-24 | 21:43:55
  • lillan säger:

    Åh va roligt, räkna med mig, om jag inte fortfarande ligger till sängs sjuk,, men det böör jag vl icke;)

    2008-10-24 | 21:45:41

Kommentera inlägget här: