BC - live the dream

La coca coca

Kategori: Jobb

Hola chicas!

Det verkar ha uppstått en viss förvirring kring var La cocaracha ligger.. Trot det är Lillan som har spritt falska vägbeskrivningar till Odenplan. Anywho, ställen ligger på SÖDERMALM, bondegatan typ mitt emot krogen Bonden, om det nu är nån som kommer ihåg det stället.

Glöm nu inte att ta ut pengar så vi slipper att alla ska hosta upp varsitt kort och betala 198,50:- eller vad det nu blir. För att safa kan man gärna ta olika valörer!

Sen kan jag meddela att de har en meny som man kan få när man är så många som vi. Då pungar man typ 170 spänn eller nåt sånt och så får man in åtta olika rätter som alla får äta så mkt de vill av. Dessa rätter består av typ 3 kött, en fågel, fisk, veggie, potaits, calamari osv osv.... Kan vara smidigt!

Ses ikväll turrturr! / j

Kommentarer

  • Söderlund säger:

    Tv4 har startat en ny storsatsning igenom "Stjärnor på is" och nu vill jag vad just du tycker och tänker om det här programmet. Imorgon kväll är det alltså dags för andra kvällen vi får följa dessa Bambi-liknande varelser. Är detta bra helgkvällsunderhållning eller är det inte alls någonting som roar dig. Jag sågar (i näst senaste skrivna inlägget) programmet och nu skulle jag hemskt gärna vilja att du gav med dig av dina tankar och tycken. Tack på förhand att du delar med dig av dina kommentarer till ev utav den absolut snabbast växande bloggarna just nu. Jag önskar dig också en fortsatt trevlig fredag!

    2008-10-10 | 08:38:54
    Bloggadress: http://ventux.blogg.se/
  • jhjag tycker menyn låter bra.. säger:

    jh

    2008-10-10 | 10:19:55

Kommentera inlägget här: