BC - live the dream

It's a bag in box it's a bag in box it's a bag in the boooox!

Kategori: Jobb

When I say bag you say box!
BAG!
B-O-X!

Det sägs att stora hjärnor tänker likadant, och nu är det bekräftat. Både Lillan och jag har slagits av den eminenta tanken att anordna en liten get together hemma hos henne nästa helg. Lillan, som den underbara rara kock hon är tyckte att kvällen skulle gå i tacons tecken, vilket jag vet ingen har något emot. Om inte pastan i ugnen sätter gnocchi i hjulen för det? Min tanke med middagen gick i maskeradens tecken.

Så vi slår tre flugor i en smäll och kör en middag (fluga#1)

maskeradplanering(fluga#2) samt bag in box (fluga#3) nästa fredag den 24:e hemma hos Lillan. Detta betyder att ni som kan och har lust tar en turkdusch efter jobbet och svänger förbi, glada i hågen och tomma i magen för att planera den bästa (och enda) festen vi någonsin ordnat.

Dagordningen för kvällen ser kommer innehålla bla dessa punkter:

- Lisa berättar vad lokalen kostar och hur många som får plats där.
- Lillan visar sina bästa trix för att rulla en burrito
- Jenny sliter upp BIBen
- Vi går igenom vad som kan behövas köpas i form av ytterligare alkohol, salta pinnar och sånt skit
- Gästlista, här gäller det att kompromissa
- Jessica antecknar allt och skickar ut en sammanställning via FB




Väl mött! All makt åt Tengil, vår befriare.
/ Yohanna & LaYla








Kommentarer

  • elin säger:

    låter ju trevligt. Jag vill gå ut och se folk också!! För det har inte hänt den senaste månaden

    2008-10-19 | 17:26:12
  • Anonym säger:

    ja ska man se till statistiken så kan du nog ställa in dig på att det inte blir så, så slipper du bli besviken.

    2008-10-19 | 17:38:19
  • Anonym säger:

    Ella let´s do that on saturday..

    2008-10-19 | 17:50:55
  • elin säger:

    äh, då vet jag ännu mer hur det blir, då är alla för bakis för att göra något. Men nån kanske jag redan har fått med mig och då går jag ut!

    2008-10-19 | 18:45:03

Kommentera inlägget här: