BC - live the dream

Helu i stugan

Kategori: Jobb

Så, då var jennys 25 års dag nästan över ( i skrivande stund exakt åtta minuter ) hoppas att du har haft en fin dag med mys och sånt. Önskar att jag var med er på fredag!
Jag skriver bara en kortis, ont i kopfen (det är väl huvud på tyska..jessi? emma? nån?) Jag coh Max ska alltså åka till Brasilien den 10 november och vi blir borta tills den 1 dec.  Det ska bli fantastiskt. Biljetterna är köpta sedan en vecka och boende har vi för hans faster som bor i Paris har hus där, 70 km norr om Rio, Punta Negra heter det. Jag är jättepirrig och drömmer mardrömmar om flygplan på nätterna. Först flyger vi till Barajas och sedan hela vägen från Spanien till Brasilien....wow...Atlanten lixom! På hemvägen är vi ute och reser hela 19 timmar med mellanlandningar i Sao Paolo och Madrid. Jag klagar alltså inte, jag bara mentalt förbereder mig för panik och ångest inspärrad i en plåtburk många timmar. Några tips tjejer? Vi har pratat om att hyra bil och eventuellt oxå ta buss till Iguacu...!!  Maxs mamma kommer vara där oxå, annars har jag väl mest tänkt att äta frukt och lalla runt. Just nu håller vi på och letar lägenhet vilket inte är det lättaste, det ska bli så skönt att slippa dela lägenhet. Jag önskar att jag kunde ta med mig min lya på bjulevägen ända hit! Just nu denna månad bor vi i Maxs kompis lägenhet som är bortrest och det är så lugnt och skönt!
Jag vill ha er nu!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOM HIT! Annars kommer jag nog nån gång i januari februari måste ju utnyttja eran underbara present! Och snösmycket har jag på mig jämt! TACK!

Saknar er! Puss Hilda

Kommentarer

  • helenina säger:

    fan va underbart det ska bli med brasilien synd bara att ni åker så tidigt.. vet du att fredrik ska dit då oxå... jag ska träffa honom imorrn och luncha..

    men ni får väl komma snart..

    2008-10-08 | 18:27:59
  • Lillan säger:

    Jällar va nice med Brasilien...Åhh Ponta Negra har jag ju varit,, tokmysigt med strandpromenaden..(det är där den goda maten finns)

    Ni måste ju ta en beach bugy tur.. d var sjuukt roligt,, å man fick åka till värsta lagunen med sötvatten,, det var livskvalité,, MmmmMmm mmm

    2008-10-09 | 16:51:39
  • Lillan säger:

    Vill att du ska vara här med:)

    2008-10-09 | 16:52:24

Kommentera inlägget här: