BC - live the dream

Flashback!

Kategori: Jobb

Knatade runt på stan här i min nya hood.På vägen hem bestämde jag mig för att köpa "lite" lördagsgodis och trillade in på ett place som heter Karamella. Och damn! Där fanns det godis av rang! Karamellkungen kan gå och gömma sig.

Här hade dom sånt godis vi käkade när vi var små! (blandat med allt annat så klart). Bandis-brudar, kommer ni ihåg när vi tiggde pengar för att köpa droppar för 10 öre styck? Här finns dom i lösvikt i alla möjliga smaker.. Jag har inte sett droppar på åååår och dar. Trodde som var utrotade. I extas plockar jag ett gäng för att längre in i butiken hitta...

TEFAT!



MON DIEU!

Som om detta inte vore nog hade de även jenka, chock och en massa annat gott. Hockeypulver? JAVISST!
Råfärskt häxvrål? SJÄLVKLART! två meter långa remmar häxvrål? MEN JA!

Så nu vet ni vad jag ska göra i kväll.

tjyss / YOhanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här: