BC - live the dream

Ett tu tö på det fjärde ska man döööö..

Kategori: Jobb

Jaha!
Nu har Bubba gått ur tiden!
Tragiskt faktiskt!
Han hade legat på golvet i buren eller hur man nu ska förklara det. Stackarn!
Undrar hur det såg ut vid själva fallet? Hmm... Intressant!!

Han fick ingen värdig begravning ens. Pappa kastade honom ( henne, för det var faktiskt en tjej) i en plastpåse och sen ner i sopnedkastet... Typiskt Holm!!
Jag vill minnas att vi körde samma cermoni till Pontus, ni vet mitt gamla marsvin. Joyo, vi visade ju hans pung på filmen, du vet!

Nu håller jag på att tappa upp ett bad. Ska bli skönt.. Hoppas jag inte somnar.... och glider ner i vattnet... Släng inte mig i en plastpåse bara är ni schyssta?!?!?
Puss o kram// Jessica

Ps. Jag ska tända ett ljus för Bubba när jag går till mamma nästa gång... Det måste ju räknas på nå sätt?!

Kommentarer

  • Larry säger:

    Vila i frid Bubba..

    2008-10-21 | 22:14:58
  • johanna säger:

    alla ljus är bra ljus, ju fler ljus man tänder desto större chans att komma till himmelen.

    2008-10-22 | 09:50:43
  • lillan säger:

    Beklagar...

    2008-10-24 | 21:48:27

Kommentera inlägget här: