BC - live the dream

Blablabla

Kategori: Jobb

Tja brudar!!

Efter 2 månader börjar jag bli less på dete här med plugget.. Det är skitkul och så! Men det känns som att jag viger hela mitt liv åt den här tidningen... Är i skolan till typ 18 varje dag... Kommer hem.. Käkar och duschar... Sen sitter man med den där datorn igen.... Aja, jag ska inte klaga.. Har bara ett år här.... Är i skolan en timmme tidigare idag för att skriva ut lite cd omslag som vi ska redovisa idag.... Haha,,, noll inspiration..
Ikväll ska jag spla tennis..Det kommer gå huuuuur bra som helst...

Just det! Jorken! Jag ska skriva nå sånt därnt som en chefredaktör skriver i början av tidningen... Va fan kan man skriva om... Har skrvit en lit story om hur jag tror att Petter hemsäkte mig efter sin död... Tänkte att det passar bra ihop med temat liksom... Men risken finns att det uppfattas för stört.. Å andra sidan... det är ju ändå ingen som ska läsa tidningen....Nä, nu lägger jag på här... Det är erotikmässan i helgen va?!? Någon som känner för att traska dit??
Pk Jessica

Kommentarer

  • jen säger:

    ja ska dit!

    2008-10-29 | 08:49:30
  • johanna säger:

    det med petter är väl kul om du kan koppla det till tidningens tema. och tidningen handlar om kropp och hälsa eller? tänk på att det ska vara hemsökning på ett positivt sätt i sånna fall, du vill ju inte skrämma bort några läsare. och så koppla det till er special ni har gjort på typ "reinkarnation" eller nåt annat. det måste kopplas till tidningen på nåt sätt.

    och du kan inte tänka att ingen ska läsa det, du ska ju låtsas att det är en riktig tidning. allt ska vara publiceringsbart på riktigt annars kommer du få balle av din lärare.

    2008-10-29 | 09:24:43

Kommentera inlägget här: