BC - live the dream

And the freaks come out at night!

Kategori: Jobb

Ja ni... Det verkar som att vårt fyllesnack för en gångs skull kommer resultera i action. Lisa har snackat med polisen och fått tillstånd att ordna maskerad på södermalm. Datum kommer att bli lördagen den 17e januari. Närmare info om vad det kostar och hur många vi kan bjuda kommer inom en snar framtid. Men lokalen kostar ca 2000:- och tar antagligen runt 50 pers.

Vi bör ha ett spånmöte asap och sätta upp ramarna. Ska vi ha något tema? Kan vara bra.. Jag föreslår ikoner inom musik och film, det är brett och bra. Andra förslag? Nedan kommer lite härliga bilder att finna inspiration från.

Emma! Jag tycker det är givet att du ska vara Elvis, då kan du ju sjunga in the ghetto hela kvällen utan att få skit för det.




Ella, du bangar väl inte?



Lisa? Du är ju i form och så...



Jenny! Get the party started för fan!




Själv funtar jag på...



Jessi, tar du på dig den här?





Helena, out of control!




Lillan, det är antingen det här eller barbie.




Todelooooo / Johanna


















Kommentarer

  • helenina säger:

    ha ha ha.. fan vad fett brudar!!!! jag tycker oxå film eller artister..fast my little ponny var ju grymt! vi borde iaf ha någe gemensamt..

    2008-10-19 | 15:05:20
  • mikaelam säger:

    haft en bra helg? ;*

    2008-10-19 | 15:11:42
    Bloggadress: http://mikkaelo.blogg.se/
  • xonx säger:

    Trevlig blogg :)

    Besök gärna min fotoblogg.

    Prenumerera gärna också, vore snällt :P

    2008-10-19 | 15:12:08
    Bloggadress: http://xonx.blogg.se/
  • johanna säger:

    jag tycker film och artister, då kan man vara vad fan som helst i princip.

    2008-10-19 | 15:53:55

Kommentera inlägget här: