BC - live the dream

Wohoo, jippi vi ska flytta!!

Kategori: Jobb

I går var det klart =) vi ska flytta och måste redan börja packa NU, NU! Den 22 nov smäller det...-Här kommer VI underbara, härliga Sjöstaden! I alla fall vad jag tror att den är ;) En dröm för mig/oss har gått i uppfyllelse och jag och min kärleksMartin får börjar ett nytt kapitel i våra liv..-Är så lycklig! 

Så nu börjar utrensning av  två lägenheter av allt vi inte ska ha kvar och ha kvar så klart, tömma förråd och liknande och sedan packning återstår av resten av prylarna. Hyra flak, lasta på och lasta av. Vi kommer ha mycket prylar av dubbel uppsättning så om någon behöver något tex i köksväg eller soffa kanske en lampa? så vinka, så kanke ni kan får det om ni kommer och hämtar det själva...hi hi hi och så slipper vi göra oss av med de på annat sätt!

Ni e jätte välkomna över till min lya på en fika och samtidigt hjälpa till att packa ner allt skit i kartonger, städa går också bra medans man fikar;) känner att jag har lite ont om tid som ni förstår och är man fler så blir det roliga, roligare!

Kärlek från Lärkan till er..

Kommentarer

  • johanna säger:

    grattis! FYFAN vad fett

    2008-11-12 | 12:19:35
  • jen säger:

    så udnerbart roligt!! ja en soffa e redanmin,, kommer nog o hämtar den redan idag.. kanske hittar ngt annat kul hemma hos dej oxå! ringer senare puss

    2008-11-12 | 12:53:37

Kommentera inlägget här: