BC - live the dream

längtar hem till er!

Kategori: Jobb

Hej hopp.... sitter här och käkar frulle.. yoggi med äpple/kanel och branflakes samt kaffe. SHIT va gott arvid nordqvists kaffe är. det är sjukt gott.



när började man säga sjukt egentligen? för det har iaf hållt sig kvar rätt länge nu.. är det så att man inte får några nya ord att missbruka ju äldre man blir? kidsen byter ju ord hela tiden. cok ofta.

Snart ska jag gå och träna.. Men jag undrar om 30 minuter på bandet ens räknas? När man ändå är där borde man ju köra ett tag, men om man inte känner för att gymma då? Det finns ju inte en chans att jag slavar på bandet över 30 minuter för det är SÅ JÄVLA TRÅKIGT. min diciplin att gå upp på morgonen har varit kass senaste veckorna.. jag orkar lixom inte gå upp vid 6 för att gå på ett pass vid 7..
och det värsta är att jag skrev ett jävla reportage där jag uppmuntrade alla att gå upp och träna tiiiidigt. nu känner jag mig somen jävla hycklare, det är därför jag tänker gå och träna nu vid 8 istället... då är det iaf fortfarande morgon, oavsett om jag bara kör 30 minuter.

är det nån som brukar köra trappmaskinen? jag har precis upptäckt den. jag har ju lite anti maskiner över huvud taget, tycker det ser så jävla 80-tal ut. ut i friska luften med er lixom era jävla yuppies.
hur som helst... den är rätt nice, men är den nåt att ha rumpmässigt eller? nån som vet?

aaa shit va skönt det ska bli att få duscha i dag... tränade i söndags och det var senast jag duschade, JA JAG ÄR ÄCKLIG JAG VET. det är helt sjukt, det här med att inte ha nån dusch hemma tar fan knäcken på mig. mitt hår är så nasty att jag seriöst funderar på att göra en britney. fatta skönt att slippa bry sig om håret. sen tar dte ju bara en 6 mån typ innan det växt ut en bit. återkommer.

hur gick bowlingen igår? jessi fick du revansch?

kommer hem i helgen.. SKA bli SÅ skönt! jag får alltid lust att köra en ozzy när bussen rullar in i sthlm och skrika "mama i'm coming hoooooome". men det gör jag ju inte. kanske nu på fredag. rullar in med bussen typ 19 eller nåt sånt.. Är dte nån som har lust att käka lite middag hemma på lördagen kanske? förstår att man många är rätt panka nu, elin det vore kul att se din lya, fast där käkade ni ju förra lördagen. det jag är ute efter är ju vin och skitsnack med mina luddiga, spetskantade, söta, kärlekstjejer *blink* så länge det går! jaja, jag har lagt upp det på bordet! är det nån som plockar upp det?


juste, måste bara säga att fotbollsgalan suuuuuger. så jävla torrrrr. och det är så äckliiiigt när dom hyllar varandra sådär. zlatte är ju den enda äkta personen där, och så måste han stå i centrum för kladdiga mediefingrar och kåta blickar. och jessica almenäs har ju nollkoll.

jessica delar ut pris för bästa kvinnliga back och frågar sara thunebro:

jessica: hur blir man tvåfotad?
sara thunebro : man övar
Jessica: hur då?
sara thunebro: med båda fötterna

hahaha... gotcha! drygt.

/ johanna












Kommentarer

  • Lillan säger:

    Middag och vin låter ju inte helt tokigt men vi pratade lite igår om å grabba en öl, kanske.. d skullle vara såå gott:)

    2008-11-19 | 09:42:29
  • johanna säger:

    åå grymt! vågade inte ens föreslå det för jag trodde jag skulle få ett fett nej med hänvisning till finanskrisen. en öl låter toppen!

    2008-11-19 | 10:02:24
  • ememt säger:

    Jag e på ölandet!

    2008-11-19 | 10:23:49
  • elin säger:

    jag är lätt på öl, men jag tog kontoutdrag idag och såg att jag har 186 kronor kvar. Fungerar det ens då eller?

    2008-11-19 | 15:18:58
  • elin säger:

    jag och emma pratade om att vi kanske skulle va lite hemma hos henne innan, drick lite vin. med tanke på att vi är så panka, inget förkrök liksom, men nåt glas eller två

    2008-11-19 | 15:20:26
  • johanna säger:

    haha det låter bra!

    2008-11-19 | 16:57:25
  • johanna säger:

    emma är så jävla fetbra värdinna så det tackar man ju inte nej till.

    2008-11-19 | 16:57:47

Kommentera inlägget här: