BC - live the dream

Men hallå!

Kategori: Jobb

Kan man få ta och tacka för en trevlig kväll eller vad.... Emma, vilket jävla jobb du gör som värdinna. Förvånad är ett fett understatement. Desserten lixom. Färska frysta bär, det är inte varje dag! Både vitt och rött, det tar sig.. Moving on up! Du röstar blått snabbare än nån hinner säga brursaaaan.

Själv har jag snart avslutat ett söndagspass. Relativt smärtfritt måste jag säga.. Bajen lyckades tappa en 2-0 ledning till 5-2. Vilka JÄVLA SOPOR! tur att allsvenskan äntligen är över för den här gången. Vad är det med sthlmslagen? varför kan dom inte avra med och slåss? dom har ju alla förutsättningar. SOPOR! jag skäms ju här ute i bushen.. den enda trösten är att norrköping är ännu sämre... men det har dom ju tagit ifrån en nu också efter att dom körde över bajen. orka.

hur som helst.... tack för den här helgen. och så vill jag påpeka att det bara kostar 90 spänn med bussen hit. ni är välkomna whenever, det vore askul.

/ johananon

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Instämmer med JOrch , Emma tack för en toppen kväll:)

    2008-11-10 | 09:43:32
  • Lärkan säger:

    Har legat och spytt hela morgonen/dagen...-Tack för det Gurra!! Men Emma du är guld värd...

    2008-11-10 | 13:34:49
  • jork säger:

    hur kan det vara gurras fel??

    2008-11-10 | 15:19:30
  • Anonym säger:

    Han var ju magsjuk i helgen!! el så har jag blivit matförgiftad!!! jag mår piss, har inte ätit nåt sen mer än ett dygn tillbaks, försöer få i mig blåbärssoppa med sked nu =(

    2008-11-11 | 11:35:02
  • johanna säger:

    men han var ju inte där, hur kunde han smitta dig? jessi.. slickade du toasitsen nu igen?

    2008-11-11 | 16:25:35

Kommentera inlägget här: