BC - live the dream

Jag ÄR såå dålig...

Kategori: Jobb

Tack för en ûber mysig kväll igår.. Jenny Lussebullarna satt precis där dem skulle:)

Vi har ju länge pratat om att fröken blyg ska ta "snacket" med karlslok... tänkte bara säga
 - Detta kommer aldrig ske..
( för er som fortfarande hade lite hopp kvar)
Var råå peppad igår å var redo för å köra en sån här  härlig klassiker, ..men du va göör vi egentligen...? Tillfället är väl aldrig rätt men d passade inte in alls ..å så e d  små saker  som dyker upp hela tiden så nu har jag bestämt mig för å inte göört..
Jag är ju tillräckligt nöjd för å hänga kvar å jag tror jag trivs ganska bra faktisk, så fram tills jag inte står ut längre så  lär
ju inget förändras..;)

Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    well, så länge du klarar av det så! och du verkar ju rätt go och glad so fuck it. if it aint broke don't fix it.

    2008-11-26 | 16:08:16
  • jh säger:

    Håller inte med alls

    2008-11-27 | 09:03:56
  • johanna säger:

    vadårå? så länge det inte är ett problem?

    2008-11-27 | 10:20:09

Kommentera inlägget här: