BC - live the dream

jag är ett geni!

Kategori: Jobb

Hahaha.... tror ni jag kom ihåg att skriva vem injbudan är ifrån eller? eh.... NEJ. Jag tänkte väl att alla fattar det hahahaha.... Var lämnar det oss? Inbjudan ser iaf ut ungefär som nedan även om det är ett kasst foto.



Det står iaf var, när, hur, att det finns en bar, cash only och att det är en maskerad... och så står det osa till [email protected] eller jennys mob. många fattar nog att det är från oss?? ehhhhller inte... vi kanske får varna.. jag vet inte?

vafan jag visste att jag skulle glömma något..och jag frågade faktiskt här på bloggen vad jag glömt, men ingen sa nåt! så då är det egentligen ert fel.

GLÖM NU INTE ATT MAILA MIG ADRESSER SENAST SÖNDAG. För sen jobbar jag hela veckan som alla andra och har massa att göra precis som er, lika bra att få det gjort i helgen.

Kommentarer

  • johanna säger:

    jag kan ju skriva på baksidan av kuvertet avs. lisa / jenny / joyo eller nåt beroende på vem inbjudan går till?

    2008-11-15 | 16:45:40
  • elin säger:

    du får väl lägga i nån lapp där det står att det är från oss, eller så får vi skriva det på kuvertet..?

    2008-11-16 | 09:46:12
  • johanna säger:

    jag skriver det på baksidan

    2008-11-16 | 10:10:35
  • lär säger:

    Skriv på baksidan!

    2008-11-16 | 11:05:02
  • lillan säger:

    Äh , den som inte hajjar att det är från oss får "sylla sälv" vi är faan legendariska...;)

    2008-11-16 | 21:36:42
  • jh säger:

    skriv oss som avs..

    2008-11-17 | 10:30:28

Kommentera inlägget här: