BC - live the dream

hej hopp pille snopp

Kategori: Jobb

Och så en tjenis penis på det.

Läget? Själv har jag haft en kanondag. Uppe 05.30 för att göra träningsreportage.. Skrämde ihjäl morgontrötta spinnare genom att trycka upp en kamera i fejjan på dom redan 06.45. Men då vaknade dom nog till liv iaf. Kul rep och himla gullig tjej som var instruktör. Snackade med ett skönt par som var där och tränade också. Blev nog ett bra rep, hoppas bara redigeringen blir bra och att jag inte har strulat till några fakta eller så.. Lätt hänt ni vet... Paketet handlar iaf om morgonträning och att alla borde hålla på med skiten. Man bli pigg och glad, till och med jag. Skrev en krönika också där jag bjöppa på lite detaljer om min en gång så fasta röv. Those days are gooooone, som Celine skulle sagt.

Fortsatte eftermiddagen med intervjun med magnus betnér. Tji fick jag, han var ju varken arg, dryg eller otrevlig. Och Jessi, ang hans sängvanor kan du väl ringa och fråga själv, hans telenr ligger uppe på hans blogg www.magnusbetner.com , eller skicka ett sms om du inte vågar ringa. Han svarar säkert.

Nu ska jag snart knata hemåt och läsa "blood"-någonting, en bok jag håller på med.. Handlar om några onda jävlar som sakta men säkert tar över ett helt samhälle... Och det är inte sossarna.


Ha en trevlig kväll kära rara / Yohanna

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Fyy va tidigt..

    2008-11-12 | 11:35:07

Kommentera inlägget här: