BC - live the dream

crappy day

Kategori: Jobb

Min dag har iaf inte börjat så jäääävla bra... Först ringer klockan vid 7, ska gå upp och gå på mitt favoritpass.. Men jag är så jävla trött så jag orkar inte... Snoozar i en timme innan jag ställer om klockan och sover till 10.30.. Vaknar med huvudvärk, antingen från allt jävla radon i väggarna eller från det giftiga avfall som läcker ut från dammtussarna i hörnet. Eftersom att jag vaknade med huvudvärk så var jag inge sugen på kaffe... Och nu har jag varit vaken i snart två timmar utan kaffe. Jag är ett monster.

Sen har jag fått info om att min dator är lagad, vilket är skitbra. SKITKUL! att den är i stockholm... SÅ BRA! faaaaan... och jag orkar lixom inte åka hem i helgen, orkar inte springa på en jävla buss i morgon bitti och sen göra samma sak på söndag.. har ingen lust att ge mer pengar till SJ den här veckan.

USH den här dagen har börjat så jäääävla skit.

OCH sen har jag fått två finnar också. HALLÅ?? vad är det för jävla bullshit. ser ut som en jävla 14-åring, och för att förstärka intrycket av osäkerhet har jag baggybrallor och mössa på mig. TÖNT!

hjälp mig fort innan jag har ihjäl någon. serry, tips på hur man styr upp en kass dag tas glatt emot. eller argt emot kanska jag ska säga.

/ johananaknasdnkldfsnlfsdlkfasm-dl,äödflmsdivgnjhg.l









Kommentarer

  • lillan säger:

    oj, den här är tuff, jag hade nog bara gått å lagt mig och hoppats på bättre vindar imorgon..

    ( Har oxå 2st fjortis färskingar i fejjan)

    2008-11-06 | 21:58:38

Kommentera inlägget här: