BC - live the dream

Abrakadabra!!

Kategori: Jobb

Tog sovmorgon idag.. Tyckte jag var värd det!
Jag stötte på en tjej som var väldigt intressant på tunnelbanan.. Elin, du skulle aldrig orkat.. Du skulle tyckt hn var "fett störig", som Emil skulle sagt! Hon gjorde verkligen inget speciellt. Hon satt bara o snora och såg allmänt ssliten ut.. Usch, jag hatar att säga så om folk.. Vem är jag att uttala mig liksom!!?!

Aja, nu har jag illustreat en gubbe med olika humör i olika situationer... Skönt att jag inte bryr mig om hur bra/ dåligt det blev... Det r ju fan hur svårt som helst att rita människor....

Efter det här är det fredagspub i plugegt. Jag kommer nog decka om jag tar en öl... Men det känns nog bra ändå...
Sjukt kul det ska bli immorogn.. Men nu lät det nästan som att jag brytert... Läs igen! Sjukt kul det ska bli imorgon!! Aja, vem bryr sig?! Jag vet att jag skriver lite för många bokstäver här o där men jag har värsta dunderplåstret på tummen.. Skar mig igår.. ( det är inget plåster utan toapapper o kirurgtejp... Sån jäkla het brud).

Hej på er!!
Puss o kram
Jessica som längtar efter några flaskor rött!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: