BC - live the dream

Varning för "fula" gubbar

Kategori: Allmänt

Ohoj,,,
Stod å lagade mat o godan ro igår..  Hipp som happ så ringer d på dörren å där står....
 


En väldigt gammal gubbe... som börjar prata å drar upp en bibel..å efter kanske ja 2 minuter iaf,, så kommer d lite tyst ur munnen
- Jo vi på Jehovas vittnen......bla bla
Å va gör man... inte kan man dra igen dörren i ansiktet på´n han var ju inte av den yngre generationen,, så jag stod å lyssna i kanske 2 min till å när farbrbor ville börja pracka på mig olika häften såååå  meddelade jag att dem där kommer jag inte läsa iaf så tack så mycket men nejtack...Han gav sig ju int riktigt utan började fråga om va jag tror kommer hända med Jorden om vi fortsätter som vi gör..mmm ni förstår fortsättningen..
Aaaa när dörren väl  stängdes så hade ju pastavattnet iaf kokat upp..
Så bruds akta er för "äldre"farbröder som ringer på era dörrar..

Kram Lillan 

Kommentarer

  • johanna säger:

    nice!

    2008-05-29 | 14:10:13
  • elin säger:

    fy fan! Jag hade slängt igen dörren direkt!!

    2008-05-29 | 17:58:50
  • lisa säger:

    Gumman, släng igen dörren nästa gång, va inte så väluppfostrad!!

    2008-05-29 | 19:05:49
  • jessi säger:

    Äh, jag tror du gillar lite äldre farbröder....

    2008-06-01 | 17:35:00

Kommentera inlägget här: