BC - live the dream

LÅTAR TACK!!

Kategori: Allmänt

Snart ska jag dra på intervju...Är faktiskt inte nervös.. Jag är för gammal för att bli nervös för sånt där... Nära, men va fan... Har gått på sån där skit förr.... Varför ska vi välja dig? Hur är du att arbeta med? Bla bla....Det är bara att sitta o hitta på och försöka vilseleda dom!!

Aja, det blir nog bra! Jag är lite osäker på om jag hittar dit bara....Om ni har låtar på datorn!! Msn:a över skiten till Helena ikväll!! Hon har ju råkat radera alla låtar från sin dator....Annars blir det ganska ovarierande musik på lördag......

Ha det så bra idag!!!

Helena!! Jag dyker upp efter jobbet någon gång vid 20-tiden!!!
JH

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Lycka till ra.. swka försöka få över ett par toner till er ikväll ska va hemma å tvätta tror jag minsann

    2008-05-22 | 13:47:40

Kommentera inlägget här: