BC - live the dream

Lägenheter

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit och kollat på 2 lägenheter, tvingade med Emma också. Sjukt dyrt är det att bo nånstans, men det skulle av hur skönt som helst att få en tvåa. Kollade på en mitt emot mig, den är redan uppe i 1,2 miljoner. Sen va jag i Hammarby Sjöstad och kollade, det va en hyreslägenhet, men 7600:- i månaden skulle dom ha! Ja, det blir ju inget helt enkelt, men jag tackar ja till den i Hammarby Sjöstad så kan man ju drömma ett tag. Jag och Emma mötte senare Helle i alla fall, körde in till söder och skulle ta en fika, klockan va åtta och då stänger tydligen alla Cafeér på Söder! Ett ställe hittade vi som hade öppet till nio. Jag kom ihåg när vi va sjutton och ägnade oss åt fikande varje helg i flera timmar, då kunde man minsann sitta ända in till natten!
Imorgon är jag ledig och har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra! jag har till och med ringt jobbet och frågat om dom ville att jag skulle jobba, men det ville dom inte. (Då har man i alla fall försökt) Ska bli hur skönt som helst,,,tror jag. Kan bli långtråkigt också...hm..jag vet inte..Jag ska i alla fall försöka träna och städa, det är planen!
Syns imorgon för ännu ett spännande avsnitt! Jag har hört rykten om att det är hemma hos Helle, men det kan vara lögn. Morsning! /Elin

Kommentarer

  • jen säger:

    ok helle... bekräfta....:)

    2008-05-13 | 08:52:13
  • helenina säger:

    asså hellre hos någon annan.. men visst det går ju..tycker det är lite jobbigt att bestäma nu att jag måste vara hemma..

    2008-05-13 | 09:59:26
  • helenina säger:

    eller ok.. vi är hos mig..

    2008-05-13 | 11:32:15
  • jen säger:

    elin, ta sjöstaden.... vill vill vill vill. du vet jujmin deal så det är bara att köra

    2008-05-13 | 11:32:46
  • Lillan säger:

    Ella, d e ju helt sjukt gå in å kolla på gyllenforsen å anmäl dig,, jag tror man kan göra d..iaf

    kram
    Helle , hjärtat dina svar e lite missvisande, :) ska vi gört lr ej?? kram

    2008-05-13 | 12:13:06

Kommentera inlägget här: