BC - live the dream

Imse vimse spindel....

Kategori: Allmänt

Spindelattackerna har nu spridit sig över hela Stureby och monstren börjar ta till mer lömska metoder för att skrämma sina offer...

Solen sken.... Hade precis ätit en ljuvlig frukost hos päronen. Hembakat bröd... Ost...Marmelad - hela kitet. Läser tidningen och sen är det dax att knalla till tuben och hem till hooden. Drar på mig jackan..... Drar på mig höger stövel....
image505

......Drar på mig vänster och börjar zippa upp dragkedjan när jag känner att det är någonting längst farm i stöveln... Det är inte hårt... Så det är inte en sten..... Halvmjukt... Vad kan det vara? Ska jag gå till tuben eller ska jag ta av mig stöveln och se vad jag skakar fram?.....

Tar av mig stöveln och vad fan trillar ut om inte en jävla källarspindel som beslutat sig för att bygga bo i MIN BOOT!!!


image506

Det var en sån där stor jävel ni vet. Fick panik och kastade ifrån mig skojäveln.. .Imse vimse kryper in under den och gömmer sig. Nu vet jag att jag måste agera fort och att jag bara får en chans. Missar man så försvinner dom jävlarna och då är det bara att vänta tills nästa attack.

Beslutar mig för att ta det säkra före det osäkra och tar på mig mammas mördartofflor och drar en snabb steppdans över min stövel. Känner hur det knastrar till och vet att jag har lyckats med operation imsevimse.

Men jag kan säga att mina stövlar ligger kvar hos päronen. Det kommer dröja länge innan jag vågar ta på mig dom igen....


Så... Think twice innan ni drar på er skorna - you could get scarred for life. (...speciellt du Lillan som har fullt hus...)


tjingeling..... / Johanna






Kommentarer

  • Lillan säger:

    FYYY FAAAN....
    Okej kommer ICKE att ta på någre skor utan att köra en "shakey shakey" först...men å andra sidan så har jag ju lite problem med skor som har häl... mina blåsor är ju fortfarande kvar..

    2008-05-23 | 09:57:29
  • lisa säger:

    Vilken panik, fyy blää, jag ryser!!

    2008-05-23 | 21:55:44

Kommentera inlägget här: