BC - live the dream

Hej tjejer!!

Kategori: Allmänt

Yo!

Jag tänkte som så, att vi firar mig på lördag innan alla kommer till lokalen... Om Ni dyker upp typ vid 19:30 ist... Kan vi kanske ta någon drink o lite snacks då.... Johanna och Helena kunde inte närvara på tis, Lisa hade en massa grejer att göra  och jag skulle behöva den tiden till o förbereda mat och svara på frågor inför torsdagens intervju....
Så det blir ingen desperata hos mig...Jag kan ta den nästa gång...

Hoppas att det är coolt! Puss// Jessica

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Roligt, ses innan på lördagf ra,,
    vi andra som inte har saker inplanerade på tisdag då desperata går..vart ska vi va??

    2008-05-19 | 09:58:31
  • helenina säger:

    det låter kalas bruden!

    2008-05-19 | 10:26:37
  • johanna säger:

    eftersom att jag är arbetslös kommer jag gärna på tisdag.. hur som helst, jag tycker det är konstigt om vi ska ge dig present på lördag och inte helle. ehhh... det bara jag som känner så? alla eller ingen!

    2008-05-19 | 12:16:55
  • jh säger:

    Ni får göra som ni vill! I annat fall kan vi ta det nästa vecka.... Mig kvittar det.. Men jag hinner inte den här veckan....

    2008-05-20 | 20:42:04

Kommentera inlägget här: