BC - live the dream

Glá moln!!

Kategori: Allmänt

Idag var det tydligen rökutveckling i västermalmsgallerian och jag missade skiten!!! När det väl händer något så är man inte där!!!
Aja, en annan gång kanske!!

Imorgon har jag fått i uppdrag att rita en kaffeböna till hemsidan på jobbet... Känner att jag har fått ett sjuuuukt stort ansvar!!!
Hur ska jag lägga upp det liksom? Ska kaffebönan ha ögon? Ska han/ hon vara brun eller ska man skoja till det med någon färg?
 Äh, detta måtte bli helt perfekt annars får man väl kicken.....Undrar om inte bönan ska sitta på toa o skita?! Det lär ju bli effektfullt!! Äh, fy farao!! ( Det här var ett skämt för Er som inte förstod!! Lär ju finnas nån)

Käkade lyxmiddag idag... Pasta med ägg och senap o ketchup!!! Det var inte så gott som det brukar och det bådade inte gott för badsäsongen att häva i sig skiten...Men men!!!

Äh, nu måste jag nästan gå o lägga mig...Har ju faktiskt en riktigt stor uppgift att ta mig an imorgon :)!!!!

Jessica

Jag o Helena var o kollade in lokalen imorse....Riktigt nöjd faktiskt...Bra grejer!! Syns där!!

Kommentarer

  • Yo hanna säger:

    öhh.. pasta med ÄGG, senap och ketchup? sjuuukt nasty, hur får man ens för sig att blanda så?

    2008-05-16 | 12:18:40
  • jh säger:

    det är kult!!

    2008-05-16 | 20:08:54
  • johanna säger:

    vart då nånstans?

    2008-05-17 | 14:46:48
  • jh säger:

    högdalen

    2008-05-17 | 16:05:17

Kommentera inlägget här: