BC - live the dream

fullproppad dag!

Kategori: Allmänt

Hola chicas!

Idag hade jag en dag packad med fotbollsrumpor. Hoppas ju inte som reporter den här veckan på sporten vilket är hur kul som helst. Har ju varit lite nervös över alla intervjuer med alla balla brursor... Men det gick riktigt bra, beror nog på att jag pluggat på ordentligt i helgen. Se där, plugget är inte över bara för att man slutat skolan - härligt. Först var jag på Bajens pressträff och spanade lite... Såg bla en lång Rami och tog mig ett snack med Tony G, bajens coach.. Sen snacka jag lite med karln nedanför som var hur trevligt som helst.. Måste säga att bajare överlag är ett bra avslappnat och trevligt folk! Inga stroppar där inte. Lillan - derby på onsdag 20.00 bärs innan med Basse och brursorna.

Hade
med mig en fotograf hela dagen vilket kändes fett lyxigt för en gröning som jag. Han var trevlig av sig och verkade ha varit med ett tag i gamet. Drog ett par rövarhistorier. På vägen ut till DIFs träning på gärdet stanna vi en snutt och tog en kaffe på kungliga båtsällskapets café eller vad det nu hette. >Väldigt glassigt och inget vi tjejer skulle bara trilla in på sådär. Snarare nåt för aNNA och frida, men sjukt slappt. Där satt porr-Martin från fråga Olle och stekte med glassiga pilotglas. Inga heta pumor i sikte dock till hans förtret, förutom undertecknad.

På difs träning snackade jag lite med två sköna brassar, Enrico och Quirino. Kan säga att Enrico verkar vara en glad prick och solen sken, har antagligen bränt mig. eller.... Vilken jävla idyll. Att komma till difs träningsplace var som att dö och vakna i Nangijala. Körsbärsträd i blom, grönt gräs, hästar som gnägga på, idel sol och fotboll.

anywho... Är sjukt trött nu och hoppas att artiklarna blev bra.. Är nervig såklart över vad chefen säger imorn när han läst skiten men hoppas på det bästa.

ses hos emmeth för lite desperado imorn. puss puss / jork

Forza!

20827-503

Kommentarer


Kommentera inlägget här: