BC - live the dream

Enormus gigantus..!!!

Kategori: Allmänt

Så kommer hem.. e sjukt trött.. går på toaletten... ser någe i ögon vrån å e helt säker på att det e en sådan där ärligt hårboll - thgy som man kan få när mn tvättar... men nja d var ju inte riktigt det va... denna hår boll levde... å hade 8 ben.... får lite små panik sitter ju som sagt på taoletten,,,, söker snabbt med blicken efter någe å stänga in detta kryp med.. hittar aaa innehinke till apperskorgen... fångar den.. överväger snabbt om jag ska lämna den där men tar mitt förnuft till fånga å inser att det är ju värre OM jag skulle lämna den där å den in va däri morgon när någon kommer å tar ort den.. detta inser jag inte kommer på fråga.. så jag tar mig i kragen  å förin et papper under hinken,får för mig å vända paketet (vet inte varför) Å SJÄLVKLART SÅ TAPPAR JAG UT DEN..
Lyckas fånga den igen.. å lyckas få ut den på balkongen.. SKÖNT... däremot känns d som om d kryper på hela kroppen just nu.. daMN IT...
God natt bruds ..
vill ha karlslok...lr båda?

 

Kommentarer

  • johanna säger:

    din crib är ju helt invaderad. du fattar att dom har skvallrat för sina polare att det e fett häng hos liljekvist? du har haft två på två dar, kommer bara bli mer.

    2008-05-11 | 20:17:17
  • jen säger:

    ja kommer nog ALDRIG komma til dig igen om det ska vara så här..... ta dit anticimex,,,,

    2008-05-11 | 21:44:32

Kommentera inlägget här: