BC - live the dream

wohooo tio minuter kvar till helg, tekniskt sett iaf.

Kategori: Allmänt

Sitter på nattskiftet... Rullar på som det ska... Men det känns som att de sista 3 timmarna kommer bli riiiktigt sega. 

Käkade riktigt god middag idag.. Köttfärslimpa med svampsås och vinbärsgelé+pannkakor med grädde&sylt till efterrätt! Slå det om ni kan! 

Sjukt peppad på helg... Kom aldrig riktigt igen efter påsken, har bara velat ha ledigt sen dess lixom. Nu kommer iaf lite helg & goda nyheter på det är att jag inte jobbar natt lör/sön... yiha dax för en dubbel kanske? 

Har kikat lite på en klänning på.... (drums please...) H&M! wohooo.... har egentligen ändå inte råd.. och man använder den väl ändå bara en gång som med allt annat skräp från H&M som man tror sig behöva. Behöver jag den? Let me know så jag vet om jag ska kila och köpa...

Skön dag på ingång imorn.. Slaggar väl antagligen till typ 11, har ångest för att jag inte sovit längre.. Hur som helst hugger jag DN och mitt nya te, tack jessi. BTW, du är alltid så snygg på jobbet... Ljussättningen eller? förstår att du får flowers. 

När får man kläcka första? Elin du är ju inte sen. Lycka till på tentan bror. 

Jag är sjukt mätt. Idag bröt jag min "inget snus på jobbet regel". Kände att jag var värd det om jag jobbar natt.. Eller nåt. 

yess yess.... hör av er när ni slutar imorn.. jag är där!

puss o gla helg på er!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Vilken jävla middag...Vill oxå ha en new dress....

    2008-03-28 | 09:48:46

Kommentera inlägget här: