BC - live the dream

Men va faaan..

Kategori: Allmänt

Jaha hejsan hey...

Inatt drar Jessie & Ella till Indien...göör gott,,ha d så jävla smutt... e lite avid men d e ni värda:)

Själv så fick jag en p-bot idag imorse  på 450 dineros.. d känns sådär... å jag kommer inte draut i helgen,, finns inge utrymme för en utgång längre.. d känns så  nu iaf.... Skit bilen ska jag sparka hem till mamma & pappa så kan den få stå där å "skämmes ta mig faan"..
Var riktigt arg imorse å kom nästan försent till jobbet... skitbilen e död i mina ögon..
Annars e d sjukt mycket å göra på jobbet å hinner liksom inte med... vill ligga eftersom jag missade min chans i helgen,,, men  vill ju inte vara för "på"... d e jag ju iaf.. men va faan ligga??någon??

Ska gå å träna idag men funderar poå å skita it... denna dag e ju helt fucked anyway...

a  men godis å karameller till er alla;)

Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    sjukt vad du skriver sjukt mkt. mäh.. vi ska ju ha schlagerkalas på lördag iaf.. det kan du inte ducka!

    2008-03-11 | 13:54:17
  • lök7 säger:

    inte kul me p-bot tjejen! ska du me på combat på tor, jag e där iaf?!

    2008-03-11 | 16:48:40
  • Lillan säger:

    Hörru först klagaas d över att ingen gör inlägg å sen på att dem är för långa nu får du ge dig;)
    Jag e på schlagerkalset men kanske inte någon utgång...Blev ju plötsligt rätt pank

    2008-03-11 | 17:10:58
  • johanna säger:

    du kan va min bitch för kvällen så löser det sig

    2008-03-11 | 18:21:56

Kommentera inlägget här: