BC - live the dream

Lycklig

Kategori: Allmänt

Fakta

INTE borstat håret =  3 dagar ( sist i onsdags morse) - CHECK
INTE träffat min tandborste= 3 dagar - CHECK
Har nu samma kläder på mig för = ja 3dje dagen i rad  - CHECK
Sovandes i annans säng = nätter 2!  - CHECK
Beroendegränsen av sjuukt skön säng =  HÖG  - CHECK

Vill inget annat än å bara krypa tillbaka ner i sängen som jag numera har ett kärleksförhållande till... den ger oxå ett  litet lätt beroende av att man vill ha mer...

Undra när jag får träffa ren igen...
MÅSTE ha en

Lillzn

Kommentarer

  • johanna säger:

    kul tjej? check. beroende av hal karl? check.

    2008-03-28 | 18:03:53
  • jh säger:

    Är det gamla karln vi snackar om eller är det nya karln? Jag fattar ingenting...du måste ju vara rädd om håret....

    2008-03-29 | 12:08:25

Kommentera inlägget här: